wtorek, 14 lipca 2009

KOmentarz dla akcji Greenpeace

Jestem nie oficjalnym wolontariuszem swoich własnych organizacji, który do tego chodzi w swych przez siebie nadrukowanych koszulkach. DO tego wbrew holenderskiemu prawu, w solidarności z nielegalnymi mój dowód osobisty zostawiam w domu, bo choć ryzykuję tym areszt, nie lubię się legitymować. Wiesz dlaczego nie zajmuję się jeżami ?
Bo zajmuję się innymi sprawami, które uważam dla mnie za ważniejsze. Co do wycinki drzew to jak trzeba staram sie znaleźć czas by czasem wspiąć się na nie by je ratować ale nie mam pretensji do tych co w tym czasie ratują jeżyki, że nie robią tego ze mną. Wręcz jestem im wdzięczny, że to robią, zamiast np. robienia kasy albo siedzenia przed tv itp. Szacunek ! Dla wszystkich, którzy starają się dobrze robić dla ryb, dla jeżów, dla ludzi, lokatorów, dla głodujących dzieci itp. na jakikolwiek sposób. Zamiast patrzeć innym na ręce lepiej patrzmy tym co na prawdę szkodzą i ich krytykujmy i sie czepiajmy. Nie dajmy sie podzielić jak wielogatunkowe bydło. razem jesteśmy mocniejsi !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz