piątek, 24 kwietnia 2009

300 Mil Do Nieba 1989 1/10

Polski dramat z 1989. Dwóch chłopców postanawia uciec za granicę pod podwoziem TIR-a. Chcą przedostać się do Szwecji, aby wspomóc rodziców. Film oparty na prawdziwych wydarzeniach z 1985 roku.

To,że obejrzałem ten klasyk dopiero teraz pokazuje donitnie jaki ze mnie kinoman. Zawsze chciałem go obejrzeć, bo słyszałem, iz to dobry film. Nawet nie wiedziałem, że polski. W końcu wpadł mi w ręce. Jeden z najbarzdiej wartościowych filmów jakie widziałem. Bardzo smutny. Po ostatniej scenie płakałem.
Zwykle stronimy od smutnych reczy na tych stronach, lecz czasmi robimy wyjątki, by ukazać prawdę, by wpłynąć na pozytywne zmiany. Ten film powinien obejrzeć każdy kto myśli, iż potrzebujemy granice, państwa itp. Codzienie giną ludzie starając się dostać do Europy, czy innych bogatych części świata by poprawić swe życie, by ucieć przed niewolą, głodem, wojną. Państwa zamiast im pomóc często zamykają ich w więzieniach, deportują często z powrotem do "piekła"... Czas zakończyć ten Absurd. Otworzyć granice !!! Stop dyskryminacji i rasizmowi państwa !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz