piątek, 31 sierpnia 2012

Tomasz Woliński - policjant, dusiciel, sadysta

Podczas wczorajszej ewikcji skłotu Warsztat przy ulicy Podgórze w Poznaniu, funkcjonariusz Tomasz Woliński przez kilka minut dusił jednego z uczestników pikiety solidarnościowej. Zdarzenie zostało zarejestrowane na filmie. Policjant nie reagował na krzyki swojej ofiary, ani na protesty zgromadzonych wokół ludzi. Z sadystyczną przyjemnością uciskał gardło zatrzymanego aktywisty.

Wolińskiemu mało było jednak sadystycznych doznań. Podczas przesłuchania na komisariacie funkcjonariusz-zwyrodnialec urządził kolejnej z zatrzymanych osób seans dręczenia psychicznego i fizycznego. Oto słowa jego ofiary:

"Po chwili funkcjonariusz Woliński podszedł do mnie i powiedział, że mi dopiero pokaże co to znaczy komuś jebnąć, po czym uderzył mnie pięścią w splot słoneczny, a następnie lewą ręką chwycił mnie za głowę i zaczął na przemian kopać mnie kolanem i uderzać pięścią w splot. Dostałem ok. 6-8 uderzeń, po czym zostałem puszczony. Żaden ze zgromadzonych policjantów nie zareagował. "

Obecnie na facebooku trwa akcja upubliczaniania wizerunku policyjnego bandyty. Jej organizatorzy apelują o udostępnianie tego obrazka. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=400753096646277&set=a.3456173921...

Tutaj policjant dusi zatrzymanego: http://www.youtube.com/watch?v=Y7d48ZTnqUc&feature=player_embedded


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz