środa, 28 stycznia 2009

Griks szuka pracy czyli alternatywne CV

Griks szuka pracy czyli alternatywne CV

Urodziłem się w 1978 roku w Polsce. Tam skończyłem elektroniczne liceum.
W 1999 roku urodziła mi się moja córka Nea. W 2000 roku wyemigrowaliśmy do Amsterdamu. W mym życiu pracowałem jako agent ubezpieczeniowy, myjkarz szyb samochodowych, zbieracz pieczarek. W Holandii pracowałem jako sprzątacz, uliczny gitarzysta, budowlaniec, złota rączka, sprzedawca napoi w parku, rozkładacz stoiska na targu, opiekun dla dzieci w szkole brytyjskiej, a potem w holenderskiej "Montesori". Obecnie zarabiam wożąc ludzi w rowerowej taksówce.
Powyżej wymieniłem jedynie prace, w których zarabiam pieniądze jednak duża część mojego życia to wolontariat i aktywizm, za który nie otrzymuję żadnej materialnej zapłaty. W Polsce organizowałem niezależne koncerty i festiwale, grałem w zespole, wydawałem gazetkę, organizowałem demonstracje oraz akcje rozdawania jedzenia bezdomnym. Jako niezależny resocjalizator pomagałem ludziom porzucić narkotyki. Od ponad dziesięciu lat piszę książki.
Tutaj od ośmiu lat w każdą środę pomagam w grupie "Kinderpret" w organizowaniu aktywności dla dzieci. Z ta grupą jeździmy także po festiwalach, gdzie gramy przedstawienia, dajemy warsztaty i organizujemy program dla dzieci. Prowadzę też okazjonalnie "teatro wideo aktywizm" warsztaty dla dzieci, w których razem z nimi tworzymy reportaż na jakiś ważny temat. Filmuję niezależnie, a trzochę też dla Vrije Keyzer TV ( teraz mniej niż kiedyś). Piszę książki. Pierwsza "Los Buntownika" jest już skończona, opublikowana we fragmentach przez wydawnictwo Red Rat i wkrótce w całości przez Bractwo Trojka. Drugą ,"Życie Aktywisty" wciąż piszę. Prowadzę strony internetowe w języku angielskim/holenderskim oraz polskim. Od paru lat w każdy wtorek prowadzę audycję Awakening w radiu Patapoe. Sadzę drzewka i dbam o przyrodę w moim otoczeniu. Po za tym aktywnie udzielam się w życiu społecznym, kulturowym, politycznym( tym oddolnym ) i ekologicznym Amsterdamu. Pomagam glównie w takich grupach jak KSU, SWOMP, POSITIVENEST lecz także wielu innych.
Asystowałem też przy początkach kliniki dla nielegalnych przez około dwa lata. Ukończyłem też dwa kursy pierwszej pomocy. Przez chwilę studiowałem akupunkturę, by w końcu zdecydować się na homeopatię, którą wciąż stosuję w utrzymaniu zdrowia swego i mej rodziny. Dla mojego rozwoju duchowego i by pozyskać wewnętrzny spokój oraz energię do czynienia dobra, jak najczęściej staram się uprawiać jogę.
Mówie płynnie po angielsku i polsku. W miarę dobrze po holendersku. Dogadam się też w języku niemieckim, rosyjskim, czeskim, słowackim. Znane mi są podstawy filmowania, radiofoni, informatyki, kulinarstwa. Mam prawojazdy ( choć raczej nie używam )
Jestem osobą towarzyską, która woli sobie robić przyjaciół niż wrogów. Być może łapie się za wiele rzeczy na raz jednocześnie jednak nie porzucam ich i nie zapominam o nich lecz powoli popycham je każde po kolei do przodu. Gdy sytuacja wymaga jestem w stanie skupić się i poświęcić jednemu zadaniu. Nie lubie marnować czasu.
Ponad wszystko jestem kochającym ojcem i kochankiem. Moim życiowym celem jest ulepszanie świata dla siebie, dla mej rodziny i dla nas wszystkich. Narzędziem by to osiągnąć oraz mą pasją są pozytywny przekaz i media, które używam w każdym możliwym sposobie. Poprzez wideo, radio, prozę, plakat, www, muzykę, ubiór, a także poprzez całą moją postawę. Obecnie szukam pracy, która miałaby jakieś głebsze znaczenie niż jeżdżenie rowerową taksówką i która byłaby bardziej atrakcyjna. Jeśli możesz mi w tym pomóc to wspaniale. Z góry serdecznie dziękuję.

Wasz Griks

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz